No Comment Etichete:
>Atunci cand intarzie la intalnire:
Si tu ai intarziat data trecuta si eu nu am zis nimic ( asa zice el/ea dar a facut criza).

>Atunci cand uita de ziua ei/lui de nastere/nume sau ziua in care se implinesc ….luni/ani…de cand sunt impreuna:
Dragul/Draga meu/mea stii doar ca am atatea pe cap.....Offf......Glumesc! ( si il/o strangi in brate).....Stii doar ca nu as fi putut uita doar ca am vrut sa vad cum reactionezi! El/ea tot bosumflat/a sta. Aiiiii...ce usor se supara unii! SAU Daca te tin nervii intinzi portofelul si spui....Sunt prost/a si nu ma pricep la cadouri; nu puteam sa zic ceva cu mana goala! Ajuta-ma sa iti fac un cadou frumos! (pui o fata haioasa) ;)) *chiar tine*


>Atunci cand o/il inseala (iar ea/el afla) :

Pur si simplu s-a intamplat, nu am planuit nimic.Eu tot te iubesc , a fost doar o scapare.

>Atunci cand se imbata :
Iarta-ma, stii doar cum e ......atmosfera, grupul, vorbaraia. Promit sa nu se mai intample(prea curand) ! :))

>Atunci cand <> iti loveste iubita/ul: Tu mai adus in starea asta, doar stii ca nu imi place sa dau in tine.

>Atunci cand face circ in public :
Ce vrei draga, m-am simtit si eu bine cu prietenii...In ziua de azi cei care stiu sa se distreze sunt "matrasiti"! (ofteaza)


>Atunci cand se imbraca "deplasat" la o intalnire:

Doar nu trebuia sa ma imbrat la costum acum... SAU Am plecat in viteza de acasa ca nu ii mai suportam...Si hainele nu erau spalate...


>Atunci cand vrea sa plece pe o perioada mai lunga/ departe :

Oricum avem nevoie de o pauza. SAU Fac asta pentru noi sa ne fie mai bine. ORI Ne plictiseam altfel unul de celalat!

>Atunci cand femeia/barbatul il/o prinde asupra faptului :
(pentru barbati)Iubito, eram cu băieţii la o băută…si sa-a iscat „din senin” un scandal…si nu am putut sa stau de-o parte, doar erau prietenii mei….Ce, tipa aia….aaaa,nuuuu… nu s-a întâmplat nimic…s-a bagat pur si simplu in seama cu mine …eram beat si stii ca sunt prost cand sunt beat….si faceam misto….Cine, ei…mananca rahat…. vor sa-mi faca mie rau ,de aia comenteaza aiurea! Stai linistita ! Eu pe tine te iubesc...stii asta , nu? Da, stiu…am uitat…de fapt nu am uitat….dar am pierdut notiunea timpului !
SAU Stai ,stai...sa-ti explic....nu e ceea ce pare .(am auzit fraza.....asta nu tine deloc)


>Atunci cand spera cu disperare …sa fie iertat/a :

Hmmm...Si eu care vroiam sa ma schimb pentru tine, sa las mandria laoparte, caci ....am realizat ca langa tine ma simt altfel, sunt o persoana mai buna mai fericita, si.....chiar aveam impresia ca noi doi avem o conexiune!
 

This Post has No Comment

Trimiteți un comentariu

Postare mai veche Postare mai nouă

Search