6 comentarii Etichete: ,

Ce parere aveti de barbatii care poarta......O sec ...Mai bine o transformam intr-o povestioara. Sa zicem ca sunteti cu iuby si ca va sarutati.Treaba se incinge ....el isi da pantalonii jos si observi cu stupoare ca are CHILOTi TANGA! :lol: Cum ai reactiona!?!

Intrebare pentru toti: Ce parere aveti de barbatii care poarta tanga??? :-O

N-as purta nici mort asa ceva! Sa stau cu ata aia in fund...neah.......Desi unii spun ca esti mai relaxat....
 

This Post has 6 Comments
Anonymous

1 aprilie 2008 la 03:42

port tanga de 3 ani, si nu ma feresc sa spun asta, nu sunt gay...si le sporesti curiozitatea fetelor cu asta...majoritatea chilotilor mei sunt Jolidon for man...


Anonymous

21 aprilie 2008 la 23:05

Eu de asemenea port tanga.... doar din cand in cand...mai ales vara... si este chiar mult mai leger...si asa cum a zis cel dinaintea mea...nu ma feresc (si daca pot nu inseamna ca sunt gay)Cei mai buni sunt de la Jolidon.


Anonymous

21 mai 2008 la 22:03

bai fratilor...sunteti niste distrusi!eu port tanga de vreo 6 ani de cand au inceput sa faca cei de la jolidon si pentru noi barbatii,asa ceva si vreau sa zic ca doar din astia port.sunt cei mai ok.cei care zic ca noi astia suntem gay sunt niste tarani care le e rusine sa se duca sa isi cumpere.inca le mai cumpara mamicuta lor chiloti din aia din piata la set cu 2 lei bucata.ei nici nu au incercat si zic k nu ar purta asa ceva.


Anonymous

3 iulie 2008 la 00:20

Si eu port tanga. Mi se par foarte comozi


Anonymous

10 noiembrie 2008 la 13:23

tanga mi se par foarte comozi si foarte sexi. a nu se intelege prin asta ca sunt gay, dimpotriva .cine nu a purtat nu are cum sa stie cum e.eu personal port mereu .mai e pina lumea se destupa prin ro.


Anonymous

18 mai 2009 la 02:56

port tanga de7 ani,sint foarte comozi,nu sint gay. Fac si plaja cu tanga. si sotia poarta tanga si face si plaja in tanga noua ne place.


Trimiteți un comentariu

Postare mai veche Postare mai nouă

Search