No Comment
Off...tema asta e una grea! Am o idee: sa facem o analogie la blogging. Bloggingul nu ar mai fi acelasi daca nu s-ar transmite acea incarcatura fantastica de sentiment, de idei ale celui care scrie...ar fi pur si simplu, biti in plus pe net! Din nefericire, acest lucru se intampla cu muzica, devine rece, lipsita de orice traire, de orice vapaie a vietii. Park ar fi compusa de roboti...suna bine, dar unde sunt versurile acelea pline de mesaj care te fac sa visezi la dragoste, la natura, la tot ce este frumos! Muzica ar trebui sa insemne viata, nu credeti?!


Nu stiu despre voi, dar ...hm....un album cumparat de mine....asta trebuie sa se fi intamplat prin 2001...aa..da...un album 3SE. Am mai participat la concursuri unde am mai primit ca premiu cd, dar astea nu se pun! Free Image Hosting at allyoucanupload.com Sunt satul de marile vedete care au descoperit calculatorul(dar nu si talentul), ingroapa piata muzicala si urechile noastre in zgomote stridente si "exposed bodies"(dovada ca "sex sales"). Nu ma intelegeti gresit! Nu sunt impotriva calculatorului, dar mi se urca tot sangele in cap cand ii vad pe acei "cantareti" plini de sine, care fara un dj si un calculator nu pot presta pe scena( si zice: scuzati sunt racit asa datii play!).

Oribil,
as zice...Oribil! Unii mai ii cred pe acesti "pseudo-artisti" extraordinari, uimitori. Mai sunt si manelele, doi timpi si versuri fara sens-asa le vad. De retinut totusi - cantaretii de manele nu fac play-back.Pentru acest lucru, cantaretii de manele au respectul meu, dar "curentul incultural manele" au dispretul meu!.
Parera mea, este ca odata cu degradarea muzici,
ne degradam si noi, iar valorile si tot ce e frumos in viata dispare intr-un fond sonor fad.

Acum aproximativ 8 luni am fost la un concert de muzica clasica pe acord
uri de chitara electrica. A fost excelent! La alte concerte nu am fost tentat sa ma duc, cu exceptia celor organizate cu ocazia zilelor orasului meu(fiind gratuite).Free Image Hosting at allyoucanupload.com


O intrebare care ma chinuie: "Incotro se indreapta muzica zilelor noastre?! " . Poate veti reusi sa gasiti raspunsul pe care eu inca il caut...In schimb de un lucru sunt sigur; muzica este ca si internetul , citez " 95% garbage, 4% good stuff".


Articolul este pentru Concursul Bloggerilor Nu uitati sa ma votati da?! :)
 

This Post has No Comment

Trimiteți un comentariu

Postare mai veche Postare mai nouă

Search