No Comment Etichete: , ,

Am 27 de ani, sunt maritata de cinci ani si sufar de-o boala crancena: gelozia. Ea ma hartuieste atat de tare, incat am ajuns sa ma port aberant. Stiu ca nu fac bine ce fac, dar fac! Cu toate ca sunt intelectuala - lucrez intr-un domeniu de cercetare -, rationamentele nu-mi sunt de nici un folos. Banuiala ca barbatul meu ma inseala, ca se uita dupa alte femei, mi-a transformat viata in iad. Nu exista zi in care sa nu ne certam. Nu exista zi in care sa nu-i caut prin buzunare, in speranta aberanta ca suspiciunile imi vor fi confirmate si ca-i voi gasi vreun biletel compromitator. Ba, in ultima vreme, am atins umilinta de a-l pandi pe trotuarul vecin, ca sa vad cu cine pleaca de la birou. De prisos sa mai spun ca avem doi copii si ca atmosfera din casa nu le este deloc prielnica. Daca ne uitam la televizor, ma gandesc ca barbatului meu i-ar placea sa se culce cu crainica. Si-i spun. Daca mergem pe strada, mi se pare ca trage cu coada ochiului la toate femeile care ne ies in drum. Ma indispun si ne intoarcem acasa. Daca mergem la vreo petrecere, n-are voie sa danseze decat cu mine. Cand vine acasa vreo prietena, il expediez dupa cumparaturi. Din fericire, sotul meu e un om foarte bun si pana in prezent ma suporta asa cum sunt. Dar mult nu va mai dura. Am facut tot ce se putea ca sa rupem legatura cu lumea si sa traim izolati. Dar izolarea este si ea un iad. Abia astept sa ramanem singuri, ca sa-l torturez cu intrebarile, sa-i pun in seama tot ce-mi imaginez. Sunt pur si simplu epuizata de suspiciune. Presimt ca lucrurile vor ajunge repede intr-un punct de criza. Asa calm cum e, sotul meu, satul pana peste cap de isteriile mele, ma va parasi. Oare exista leac pentru suferinta mea? Daca exista vreun sfat pentru mine, il astept cu recunostinta.
SILVIA T. - Bucuresti

Preluat din formula-as.ro!

Mi s-a parut ca trebuie sa ajunga in atentia voastra, daragi prieteni, acest articol. Nu cred ca gelozia poate fi vindecata! Se paote ca gelozia sa fie mascata dar dupa parerea mea nu si vindecata! Dar ce e gelozia pana la urma si la coada!?

Astepta cu nerabdare parerile voastre! :)


 

This Post has No Comment

Trimiteți un comentariu

Postare mai veche Postare mai nouă

Search