No Comment
VOTE ME ! Click!

Mai intai sa ma prezint; ma numesc Ciprian si pana la inceputul verii eram un tip ca tot omul, care intra seara pe mess, verifica mailul, se holba pe hi5...lucruri din astea obisnuite. Am aflat de ceva numit blog, un termen necunoscut pana de curand. Am aflat ce este si...m-am bucurat ca un copil care primeste o jucarie noua! Cum sunt o persoana vorbareata, care are cam multe de spus, m-am gandit ...."Ce am de pierdut?!"

Asa am ajuns sa detin un blog! Lucrurile s-au schimbat in bine ....as zice. Am ocazia de a-mi folosi cunostintele in HTML si de a le imbunatati si.....asta imi e cam rusine sa o zic....Ma exprim mai cu indemanare! ;)) Scriind in fiecare zi cate un articol ajungi sa capeti o anumita dexteritate in manuirea tastaturii si a cuvintelor, nu te mai exprimi ca Gheorghe de la coada vacii.

Ce este un blog!? Sa va spun varianta mea. Fiecare om este unic, persanalitatea fiind diferita de la om la om, fiecare avand propriile interese si hobby-uri. Cunosti un om dupa mers, dupa port, vorba etc. Dar mai poti cunoaste pe cineva; sa spunem un ..scriitor ...dupa felul cum scrie si ce sentimente transmite. In carte scriitorul isi adaposteste o parte din suflet, din personalitatea, din gandurile sale. Probabil te gandesti: Ce vrea sa spuna asta ....Ce ma intereseaza pe mine de scriitori aia cu capul in nori?! " . E adevarat, nimeni nu mai este atras de o carte in ziua de azi nu-i asa?!

Dar esti atras de internet! Scriitori zilelor noastre sunt Bloggeri! Ca un scriitor, un blogger isi lasa amprenta pe creatia sa si crede-ma...se bucura enorm cand vede ca mai are un cititor nou....ca sa nu mai zicem ca .....atunci cand apare un subscriber nou(abonat la blog:P ) incep sa tzopai prin casa!"Free Image Hosting at allyoucanupload.com

E ceva sa stii ca "balivernele" scrise de tine sunt utile pentru altii!

Dar sunt si efecte secundare! De cand am blogul m-am pricopsit cu o porecla! Datorita incarcaturii mari pe care o are blogul meu si "cate stele " atatea informatii , prietenii mi-a spus ENCIClOPEDIE!Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Radeti voi.....dar tot o sa continui sa postez pe blog toate in luna si in stele! Asta e...nu exista numai avantaje. Aaaaa..si ca sa nu uit, mi-am facut noi prieteni. Cine ar fi crezut ca poti lega prietenii prin cadrul unui blog?!

Mult Noroc!



Free Image Hosting at allyoucanupload.com
 

This Post has No Comment

Trimiteți un comentariu

Postare mai veche Postare mai nouă

Search