No Comment Etichete: ,
Off... Marea mea pasiunea -fizica- a devenit o mare pacoste! De ce?! Probabil vi s-a intamplat si voua sa dati peste un profesor tzicnit, care are ceva cu faptul ca respiri aerul ce-l inconjoara sau ceva de genul. Nasol nu?! In alta situatie, o astfel de persoana ar fi tratata cu indiferenta sau mai bine zis ignorata, dar dat fiind faptul ca este profesor la clasa acest lucru nu se poate.

Sa ma laud! Sunt olimpic national la fizica, dar de cand am intrat la liceu flacara pasiunii pt fizica se stinge lent. Stiu ca este aiurea sa reunti la o pasiune, dar nenea asta m-a desconsideran si mi-a pus bete in roate in permanenta! Ce e curios..... faptul ca iti sabotezi propriul olimpic?! Neah.... faptul ca mai la toata clasa pui un punct in plus ,dar compensezi luand unul de la persoana mea?! In nici un caz ..... Dar cand ridic mana sa fiu ascultat, singura mana ridicata la un raspuns necunoscut pt restul clasei sa zici : " Degeaba ridici mana ca nu te ascult! " . :O WTF!

Pana la urma ce sa ii ceri unui ...... (asta e numele lui ) .

Ce este si mai curios; faptul ca am un 4 si un 5! De acord, nu am fost pregatit, dar nici chiar atat de nepregatiti!

Cine zicea ca : "Prin valoare sigur razbesti in viata...etc"(un om important) manca o mare portie de C.A.C/\.O si cu siguranta nu ajunsese unde era prin valoare. Tind sa cred ca adevarata valoare este sufocata de nulitati. Uitati-va la TV, in jur ..peste tot si incercati sa am contraziceti.

Ar fi bine sa va ganditi mai intai cat de egoisti si invidiosi sunt oamenii sau cat se bucura de nenorocul tau pentru a ....... pfoai.... Oricum, sunt optimist si ma bucur ca mai sunt si cateva persoane care incalca regula pentru a o confirma!
 

This Post has No Comment

Trimiteți un comentariu

Postare mai veche Postare mai nouă