1 comentarii Etichete: , ,
Cand eram mic, imi parea rau ca nu am destul timp pentru a face tot ce as fi vrut sa fac. Anii au trecut, Ciprian a crescut, a devenit barbat responsabil si...... tot nu are timp sa faca toate lucrurile pe care ar vrea sa le faca. Offf.... Chiar acum scriu un comentariu la Luceafarul, facand o paralela cu Scrisoarea I. Frumoase poezii, care m-au pus pe ganduri. Ajung la concluzia ca ma aseman cu Eminescu. Mare om, care avea aceeasi obsesie..... TIMPUL! Din pacate, EL este un mare poet, pasional, sensibil, creativ ..si ..... eu....... vai de ...... "eul" meu ...... blogger. Cam asta e marea diferenta! :)) Dar cine stie, poate ca voi avea de asemenea parte de "nemurirea" oferita de cugetarile mele!

Am batut campiiiiiiiiiiiii ..... Tii ce imi palce sa scriu cu multiiiiiiiii de iiiiiii si o gramada de puncte de suspensie! :-" Tare as vrea sa pot incetini timpul sa pot citi oricat, sa am parte de o mica vesnicie alaturi de prietena( ohh, dulce-ar fi vesnicia asta), sa pot manca multa ciocolata, sa ma joc WOW ( am descoperit asta de curand) si sa fac multe alte chestiiiiiiiiii!

Marea mea dorinta : Sa calatoresc in toata lumea! Nu-i asa ca e cea mai fermecatoare dorinta?!
 

This Post has 1 Comment

8 aprilie 2008 la 08:45

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.


Trimiteți un comentariu

Postare mai veche Postare mai nouă