6 comentarii Etichete: , , ,
Messenger si brusc , o fereastra:

Pisu-matza: motanix dulcix si nesuferitux ai vazut mailix de la matzix tau?
Zeus: pai nu
Pisu-matza: pai am trimis piesulik..
Pisu-matza: va mai fi adjustata probabil...am vb uc andrei am zis k dak e schimbarile le mai facem pe parcurs..sa vedem ce zice profa maine
Zeus: Aha......
Zeus: stai sa privesc
Zeus: sau sa zic privilux
Pisu-matza: priveste, scumpule
Pisu-matza: privescix scumpix
Zeus: hai ca mi-ai dat subiect de blog

Acum piesa:

Personaje

Irina – fata insarcinata(pisu-matza)

Tudor – prietenul ei( Eu)

Dr. Andrei Daniela -> aici sa fie oare un doctor adevarat?!

Alexandra – prietena Irinei

Ingerul

Demonul

Scena 1.[Irina si Tudor se intalnesc]

Irina[pare agitate]: Buna Tudor

Tudor: Buna Irina! Ce s-a intamplat?Pari foarte agitata

Irina: Tudor, te-am chemat pentru ca trebuie sa iti spun ceva.

Tudor: Ce este? Spune-mi ca nu esti suparata pentru ca nu mai plecam…

Irina: Tudor, este ceva serios

Tudor: Ce poate fi mai serios decat faptul ca evident pe tine ai tai nut e lasa la mare?

Irina: sunt insarcinata

Tudor [ incearca sa zambeasca fara rezultat ] : Irina, nu glumi cu mine .

Irina: Eu nu glumesc! Mi-am facut testul de sarcina azi dimineata.L-am repetat de doua ori.

Tudor: Bai, mereu am vrut sa facem copii, dar nu sa fiu coleg de scoala cu fiul meu.(pe bune)

Irina: : Tu nu intelegi ca noi doi o sa avem un COPIL?

Tudor: Nu, poate tu o sa ai un copil.(tipic masculin) Eu nu o sa am nici un copil. (el nu o sa aibe copii ..doar planteaza pe ici pe colo si vede ce rasare) Nu uita ca in doua luni am admitere la facultate. Eu c.hiar vreau sa am o cariera, nu sa ma leg la cap de acum.( se leaga de pamant si adio zbor in inaltul cerului)

Irina: Tudor tu eshti nebun? In relatia asta suntem doi! Chiar nu intelegi? Si eu vreau viata mea…

Tudor: In cate luni esti?

Irina: Cred ca 3…

Tudor: Bai cum crezi?Gandestete bine…inca mai e timp sa..

Irina: Doar nu insinuezi sa..

Tudor: Bai tu nu intelegi ce-ar insemna ca fiica doamnei procuror Andreescu sa aiba un copil in liceu?

Irina: Nu shtiu, credema ca nu shtiu ce sa zic. M-am gandit si eu la asta dar..

Tudor: ce dar?Alta solutie mai ai? Spune-mi si mie ce vrei tu sa faci cu un copil la 18 ani. Sa inveti cu el in bratze in sesiune si sa il plimbi cu caruciorul pana la facultate si inapoi?Rationeaza, irina, rationeaza!!!! (aici trebuie sa fiu putin furios)

Irina: Bai tu nu te gandesti si la mine deloc? Tu stii ce inseamna un avort? E pacat, Tudor, cum merg eu la preot sa ii spun ca am facut un avort? Cum intru eu in biserica?


Acum sa fim seriosi. Devine o problema acest lucru in Romania! Iubiti-va oamenilor de toate varstele, dar nu va lasati in voia valului. PROTECTIE!

me cosmin: protectie maxima
me cosmin: )
me cosmin: coduri
me cosmin: intrari secrete
me cosmin:
Zeus: perfect
 

This Post has 6 Comments
miru...

17 martie 2008 la 14:00

auzi motane..prezinta-mi legatura discutiei dintre noi cu piesa:))



17 martie 2008 la 14:03

Este una prea..... sfanta pentru a o discuta aici! Va trebui sa ne intalnim la biserica. :))


miru...

17 martie 2008 la 14:05

esti porc, as usual:))


Cosmin

17 martie 2008 la 14:06

casa lu cip e un loc sfant si foarte primitor :))))))


miru...

17 martie 2008 la 14:08

mai...terminati k baiatu are prietena



17 martie 2008 la 14:13

Nu-mi implicati prietena in asta! That's really holly!


Trimiteți un comentariu

Postare mai veche Postare mai nouă