No Comment Etichete: , , ,
Ziua incepe de dimineatza! ( o fraza profunda care e stupida dar suna bine ) :)) Poate prea de dimineatza, deoarece m-am trezit foarte obosit! Avand abonament, speram sa iau autobuzul, dar o conversatie matinala cu parintii ma impiedica, prin urmare iau maxi-taxi care m-a ocolit mult si bine. A fost dragutz ca macar am avut cu cine conversa( o amica blonda, neblonda ->aici am fost rau cu blondele) care m-a tinut treaz. Parea una din zilele alea lipsite de savoare si eventual plicticoase.........eiiiii........ exact contrariul!

Cum am intrat in clasa am fost intampinat de o catelusha de 2 luni, absolut adorabila, neagra cu pene albe si incaltari de asemena albe! O scumpete! Ok... scumoetea asta si-a facut nevoile prin toata clasa si inclusiv pe o banca! Un miros WOW a invadat clasa si toti am fost inmarmuriti. :)) Am uitat de oboseala, am uitat de tot! Am inceput sa rad..... in sinea mea!

Oricum-> Gluma zilei: " O mama isi cearta plodul nu tocmai mic. In Spania nu vrei, Italia iti pute. Gata, te trimit la facultate sa rada tot blocul de tine! " E o situatie reala! In ce hal am ajuns. Vai de poporul cultivat care eram odata! :))
 

This Post has No Comment

Trimiteți un comentariu

Postare mai veche Postare mai nouă