3 comentarii Etichete:
V-ati plictisit si viata in cuplu scartie un pic?! Vrei sa faceti ceva inedit?! Ceva special?!

Vorbeam aseara cu un amic si am ajuns sa facem un experiment. El si prietena lui sunt din Suceava, iar eu din Braila. Sanse ca cei de acolo sa afle erau minime, deci ... relax ....

Ce am facut?! El si prietena lui se uitau la webcamul celuilalt dar nu aveau voie sa vorbeasca. El imi povestea mie fanteziile lui sexuale, in timp ce le si mima un pic. Intre timp, prietena lui trebuia sa ghiceasca. Primea cateva indicatii sumare din partea mea, dar fara detalii. Daca nu ghicea nici macar pe aproape, primea o mica pedeapsa! >:) Sweet nu?! Nu pot sa va dau detalii asupra pedepselor, dar erau hoot si chilly in acelasi timp. Bine inteles ca nu am vazut nimica, fiindca doar ei se puteau privi. Apoi s-au schimbat rolurile, si tipa descria .... (am mai aflat cate ceva "kinky" :)) ) . Si ....vai de burta mea ..cat am putut sa radem.

Abia la sfarsit cei doi au vazut discutia si ........ azi cred ca pun in practica! :)) NEEEEBUNIIIE! Have fun oamenilor!


Dragutz nu?! :>
 

This Post has 3 Comments
Anonymous

24 iulie 2008 la 05:57

Numai Cucu Exploziv putea sa faca chestii din astea. Bravo nebunule mi-ai dat o idee buna. LOL


Anonymous

24 iulie 2008 la 06:07

vrem si noi conversatiile :D:D...sau makr o parte ;))



24 iulie 2008 la 06:09

Mi se pare normal sa le vreti, dar si mai normal sa nu le vedeti. Sunt lucruri prea personale si .... protejate de un pact. :)) Paote cand ajung oamenii de 45 de ani le vedeti.... pana atunci cititi blogul. =))


Trimiteți un comentariu

Postare mai veche Postare mai nouă