1 comentarii Etichete: ,








Ok... A inceput imbunatatirea! SA zicem ca am inceput sa ma redescopar! :D

Am descoperit ca sunt dependent de oameni, de muzica, de citit(carti), de activitati si de......... "feminine touch"! Combinate am observat ca sunt mult mai fericit, mai "viu", mai...nu stiu ...."sclipesc". :) Paote ca suna silly, dar in ultimul timp ma lasasem coplesit de problemele vietii cotidiene si eram ..."zombi" ( calc- mess- ceva carte- mancare putina - 3 ore de somn pe noapte) :)))

Guess what ..i'm alive and i'm not afraid to show it! :) Am zis!

PS: By the way, if your moving that not necceserily neas you're "alive"! ;) Robots move too! :))

Injuratura saptamanii: " FuKK yourself in the mirror! "





Inca ceva.... NU te mai plange si traieste-ti viata! :) Un secret: stabileste ce iti doresti, sa stii ce ai deja, cunoaste ce trebuie sa schimbi!
 

This Post has 1 Comment

27 februarie 2008 la 13:10

Mâine e o piesă de teatru la Maria Filotti, eu o să merg. Poate ne vedem pe acolo!


Trimiteți un comentariu

Postare mai veche Postare mai nouă

Search