3 comentarii Etichete: ,
Aseara s-a tinut la casa armatei botezul verisorului meu. Petrecere mare, toate rudele mele dobrogene s-au strans la gramadasa petreaca. Automat ca a fost ce frumos. Dupa ce am salutat fericitii parinti si le-am urat numai de bine m-am intalnit si cu unchiul Tudor, tatal fericitului tatic - bunicul verisorul. Era foarte incantat ca ma vede dupa atata vreme. A tinut sa ma laude si sama incurajeze fiind extrem de entuziasmat ca am aparut pe afisele de la armonia si la televizor etc etc. Chiar m-au ajutat vorbele lui. Mi-a spus ca imi merge machintoshu' si sa nu uit in viata 3 lucruri: munca, ambitie si sa stiu ce vreau. Are mare dreptate! Chiar aveam nevoie de asta. Mai ales ca parintii ma tot bat la cap si nu spun o vorba buna.

Este interesant acest fenomen nu credeti?! Cand nu prea esti in apele tale, apare cineva si iti reaminteste ca tu esti cineva si ai un potential urias. Mi-am promis sa nu mai uit asta indiferent de ce apare pe parcurs. Am ambitie , cam stiu ce vreau si ... la capitolul munca mai trebuie lucrat.

Oricum, traim momentul si privim in departare.

Cand unii te tot critica, cel care te imbarbateaza sa mergi mai departe cu forte proaspete.
 

This Post has 3 Comments

10 martie 2009 la 08:06

Foarte adevarat. Atunci cand cineva iti aduce aminte cine esti si ce potential esti, parca prinzi putere mai multa, iar responsabilitatea ta devine mult mai mare.
Succes !



22 martie 2009 la 10:30

Gasesti si la mine pe blog un post legat de parinti si obligatiile noastre vizavi de noi:)
www.tvdece.blogspot.com



20 aprilie 2009 la 05:16

Multumesc pentru suport! :)


Trimiteți un comentariu

Postare mai veche Postare mai nouă