No Comment Etichete: , , ,
Vineri, 31 octombrie am revenit de la Bucuresti, stupoare - nu aveam net. :| Obosit de pe drum, nu am reusit sa ma enervez si m-am culcat.
Am dormit 12 ore , ore in care am visat ca stateam la un hotel de 3 stele numit Confort( chiar dragutz) si in fiecare zi mergeam la studio sa ne pozam si erma tratati aproape ca o vedeta. :))
Cam asa s-a intamplat.
-> Cazare : hotel Confort 3 stele , calificativ bun
-> mancare: foarte buna, tip : "katering"
-> distractie: din belsug
-> munca: photo- shooting, actorie : intrarea in pielea unei vedete ROCK 80's
-> profesionalism : aici se primeste calificativul EXCELENT
-> nopti nedormite: AWESOMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Ce sa fac si eu, am aflat cam cum e sa fii vedeta si .... nu-mi place. E adevarat ca e distractiv, ca are un farmec aparte, dar este extrem de obositor. Inainte spuneam ca vedetele au o viata usoara, acum... spun acelasi lucru, ca la noi sunt aproape numai pseudo-vedete. Dar oricum, nu va doresc multa faima ca e periculoasa si evitati sedintele de photoshooting. :)) Dau febra musculara.
Ce mai tin sa mentionez : hainele erau ale unor case de moda renumite sau de la firme exclusiviste( sper ca intelegeti editii limitate). Cu ce eram imbracat...hmm... cam 17-22 milioane de lei vechi.
Am vizitat heavy ... dar heavy ... mall Unirea si Baneasa - rezultat DEZAMAGIRE; sunt niste panarame, chiciuri nereusite. Tot Iulius Mall din Iasi este cel mai reusit.

Ahh.. sa nu uit, am fost in lcub Maxx la balul facultatii de transporturi. A fost distractiv, un pic ciudat( m-am convins ca bucurestenii sunt ciudatei, un pic aierieni si nu te privesc un ochi - ceea ce mi se pare aiurea; ce au de ascuns?!) .

Concluzie: distractie neneaca, mancare buna, oboseala pe masura si o experienta noua si interesanta. Uita-ti si o poza.

Nu e realizata cu aparatul profesionist, dar va ofera o vedere de asamblu pana veti vedea pozele care trebuie. :))
 

This Post has No Comment

Trimiteți un comentariu

Postare mai veche Postare mai nouă