2 comentarii Etichete: , ,
Ce s-a intamplat?! Cum am putut sa pierdem?! Suntem blestemati?!

Aceste intrebari mi-ai rasunat in cap dupa meciul Romania - Olanda. Ma asteptam sa fie un meci uimitor, in care sa luptam cu sarg si sa reusim si noi sa trecem mai departe.

Sunt relativ multumit de tricolori, ca au facut o figura buna. Intr-adevar ne putem masura cu marile echipe ale Europei. Avem un antrenor bun, jucatori care tehnic au ceva de zis, o aparare care rar da gres, dar ne lipseste ceva..... Stiti ce?! Omul care sa finalizeze, un jucator hotarat, care sa si bage mingea in poarta. Chestia asta nu o pot intelege! E ca si cum noi nu am juca sa invigem, ci doar sa-l impiedicam pe celalalt sa castige. Imi vine sa rad, dar este cam greu. Un lucru chiar trist, deoarece asta ne caracterizeaza pe noi, ca popor.

Uitati-va in jur si spune-ti-mi la ce concluzie ati ajuns. Aici este o problema de atitudine. Doamne-Doamne nu da.... doar faciliteaza obtinerea telului pentru cei CARE LUPTA, care se zbat!

Acum hai zii, de cate ori ai luptat pana in panzele albe pentru ceva care vroiai??! De cate ori ai renuntat?! Nu te mai intreb care cazuri sunt mai multe caci deja banuiesc raspunsul. Sau nu oi fi asa?!


Acum o mica caricatura! :-" (click sa o vedeti mai bine! )


 

This Post has 2 Comments
Anonymous

19 iunie 2008 la 05:05

Haide mey, ca nu a fost chiar asa!


Adry

19 iunie 2008 la 05:06

De acord ca nu au luptat prea mult si caricatura este LOL, dar unde e arbitru?! :))


Trimiteți un comentariu

Postare mai veche Postare mai nouă